2010. december 13., hétfő

Prológus

Sziasztok :)
Megérkezett a prológus. Nem nagy szám de szerintem előszónak megfelel.
Azért ugye kapok hozzá pár komit *.*
Puszy Aly

A repülés olyan, mint az élet. Amikor valami fergeteges dolog történik, veled repülsz, szárnyalsz a fellegek felett. Olykor-olykor a felhők eltakarják a csodás látványt, de van ott valaki melletted, aki támogat. Aztán a felhők szétszélednek és újra boldog vagy. Egy ideig. Mert ha rosszkor vagy rossz helyen a légörvény magába szippant. Egy pillanat alatt történik meg a katasztrófa és zuhanni kezdesz. Olykor-olykor még látod a remény sugarát, de a szíved mélyén tudod, hogy a végzet az ajtódon kopogtat. Hallod mégse tudod elhinni. Zuhansz az örök sötétségbe, mert a napod, ami megvilágította a haszontalan életed elment. Magával vitte az összetört szívedet, és vele együtt a lelkedet is. Mi értelme akkor a világon lennem? Régen még azt mondtam volna, hogy semmi. Nélküle élni? Nevetséges. De amikor telefonon közölték az anyám és a nevelő apám halálhírét, és a húgom életben maradását másképp kezdtem el látni a világot. A felelősség, e csöppnyi gyermek iránt olyan hatalmasra nőtt, hogy azt szavakkal leírni nem lehet. Nővére helyett anyja voltam. Megtanítottam járni, beszélni és biciklizni is. Ott voltam vele a temetésen és fogtam a kezét, amikor először lépett be az óvoda kapuin. Sírtam, amikor az anyák napi ünnepségen nekem adtam a virágot, és amikor a karácsonyfa alatt meghitten bontogatta az ajándékokat. Öröm tölt el, amikor vékony ajkain boldog mosoly játszik, és amikor ő sír én is vele együtt sírok. Olyan mintha egy láthatatlan, ám nagyon erős - talán széttörhetetlen - kötelék lenne köztünk. A légtéri csöndet a hangos bemondón megszólaló kapitány törte meg. A gépen mindenki egyszerre kezdett el mocorogni és pakolászni. Mellettem kuporgó kis tündérke is elkezdett mocorogni. Finoman simogatni kezdtem a vállát.

- Carly, kicsim megérkeztünk - suttogtam neki lágy hangon. Ekkor végre rám emelte azokat a hatalmas kék szemeit, amit anyutól örökölt. Kicsiny kezével ki simította az arcából a gesztenyebarna haját és egy óriásit ásított.

- Azért be ne kapj - mondtam kuncogva, mire kivillantotta pici fehér fogait.

- Nem terveszem. Szerinted lesznek gyerekek ott ahol lakni fogunk? - kérdezte elgondolkozva miközben levettem róla a piros takarót és összehajtva a rózsaszín hátizsákjába tettem.

- Biztos vagyok benne. Olyan helyre költözünk, ahol a környék hemzseg a gyerekektől - válaszoltam őszintén - Lehet, hogy pár osztálytársad is arra lakik - tettem hozzá bizakodva.

- De ugye mi mindig együtt maradunk? - tette fel a váratlan kérdést. Abbahagytam a pakolást és ráemeltem a tekintetem.

- Figyelj rám Carly. Ha törik, ha szakad, mi mindig itt leszünk egymásnak. Semmi és senki nem választhat minket szét értetted?- mondtam neki halál komolyan. Sajnos a kíváncsiságát tőlem örökölte, így nem hagyta annyiba a dolgot.

- De mi lesz, ha érted el jön a szőke herceged?

- Tudod járt már nálam a szőke herceg fehér lovon. De be kellett látnom, hogy ebben a mesében nem én vagyok a királylány - mormoltam és a forró könnyek szűrni kezdték a szemem. Szerencsére sikerült őket visszatartanom, és Carly se kérdezgetett tovább. Elkezdtem összerakni a színezőket és ceruzákat majd azt is beraktam a testvérem táskájába. A maci fejét külön kérésre kint hagytam. Feladtam Caitlyn cipőjét a lábára, és én is rendbe szedtem magam. Mire végeztem a repülő már ereszkedni kezdett Oxford felett. Az új otthonunk felett...

11 megjegyzés:

  1. Szia :D
    húha hát nagyon tetszett :D
    az elején az a repülős kis elmélkedésed nagyon ott volt ;)
    szerintem mindent tudsz ha elmondom hogy MÉG MÉG MÉG!!!!! :D(L)
    a többit majd msn-en ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  2. szia!imádom eddig a törid:)
    remélem gyakran lesz friss:)
    az első fejezetet már nagyon várom!!!!!!
    remélem cullenék is hamar képbe kerülnek

    VálaszTörlés
  3. Egy szó:
    nagyontetszikezafejezet!
    oké, igazából több szó lenne xD de annyira várom már hogy húúú... :D :D :D
    nekem siess avval az első fejivel mert megőrülök...
    Egyébknt tényleg nagyon tetszik az oldalad. Csak így tovább (L):D
    Puszi beLLs-KStew

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    Ahogy Evcu is mondta, a repülős, merengős rész nekem is tetszett...:)
    Bevezetésnek nagyon bevezetős volt... érthetőbben szólva, nagyon tetszik, hogy egy ilyen metafórával kezdted a történetet.
    Olyan aranyos, a két lány viszonya! :)
    Várom már a következőt!! ;)

    VálaszTörlés
  5. Sziia Boszim!
    Először is had szögezzem le h én voltam az első aki olvashatta ezt a csodálatos szerzeményt amit már most mindenki imád (L) Már megint egy csodálatos törit hozol nekünk! És szerintem már mindenki tűkön ülve várja azt az első fejit amit nagyon remélem h hamarosan olvashatunk!!! Ha kell bétázom azt is :D Egyszerűen hihetetlenül fantasztikus lett mondtam már msn-en de ide is leírom én elsírtam magam rajta olyan kapcsolat van a két lány között amit sokan csak álmodnak a testvérükkel!! Ugye tesókám?? :P
    x.o.x.o.(L)(L)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát nem semmi:)
    Ha már az eleje ilyen, mi lesz még itt:P
    Izgatottan várom a fejezeteket.:)
    Bella új, kissé felnőttesebb személyisége nagyon tetszik és hát megtudnám zabálni a húgát is.:)
    Nagyon ügyi vagy.
    Puszi, đóri

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Tetszett nagyon a prológus, kíváncsi vagyok nagyon a történetre, remélem hamar hozod az első részt:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. szia!
    Csatlakozom az előttem szólókhoz nagyon jó volt.Izgalmasnak ígérkezik.
    Siess az elsővel kíváncsi vagyok a folytatásra.
    pussz Tündi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Alig várom az első fejit... Ki volt Bella nagy Ő-je? Edward???:O

    Siess!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett :D Nagyon ott volt az egész :D
    Siess az első fejezettel mert megrőrítesz XD

    VálaszTörlés
  11. Szia!!!Nagyon tetszett!Várom a fojtatást!De Bella most hány éves?Ugye még nem múlt el 20,mert akkor kicsit furán jönne ki Edwardal.Ha lesz egyáltalán Edward....:)
    Kloé

    VálaszTörlés