2010. december 15., szerda

2. Kajacsata

Sziasztok!
Köszönöm szépen a 12 komit (L) Megdöntöttétek a rekordotokat :P Most is lehet próbálkozni. Szepy köszönöm, hogy halhattad a panaszaimat, tudom hogy kibírhatatlan vagyok :D És a bétázást is köszi. Lehet, hogy holnap lesz friss mert most az ágyat nyomom. De betegen nehezebb összeszedni a gondolataim. A fejit küldöm a 12 komizónak és a 24 rendszeres olvasómnak :) Komikat kapok? *.*
Puszi Aly
Caitlyn Dwyer szemszöge

- Szia Bells - szálltam ki a nővérem pezsgőszínű BMW-jéből. Még integetett nekem egyet majd elhajtott. Csöndbe indultam befelé miközben mellettem elhaladtak a nagyobb diákok. Néha meglöktek, vagy arrébb toltak és olyanokat mondtak, hogy "pisis" vagy "dedós". Nem volt kedvem vissza szólni. Lehorgasztott fejjel rugdostam a kavicsokat míg nem hallottam meg egy ismerős hangot.
- Carly! - futott oda hozzám Adam. Amint felnéztem rá arcomon egy hatalmas boldog mosoly ült. Rövid ideje ismerjük egymást, de én már a legjobb barátomnak tartom - na persze csak Emily mellett.
- Szia Adam. Mi újság? - kérdeztem tőle mikor már beértünk az épületbe.
- Hát tudod anyukám beleegyezett, hogy születésnapi bulit tartsak - mondta szégyenlősen - És azt szeretném kérdezni, hogy eljönnél?
- Persze, szerintem a tesóm is megengedi. Mikor is lesz?- raktam el a táskámba a meghívót és beraktam a szekrénybe a meleg fehér kabátom. Adam követte a példámat és utána együtt sétáltunk be az osztályba.
- Holnap, vagyis pénteken.
- Oké, na és még kik jönnek? - tudakoltam mikor már a helyünkön ültünk.
- Hát Matt, Will, Chris, David,az ikrek Ronnie és Bonnie, na meg Emily - sorolta. Örültem, hogy nem én leszek az egyetlen lány aki meglátogatja Cullen-néket. Találkoztam már Adam nagymamájával amikor jött érte és nagyon aranyos volt. Az anyukáját csak látásból ismerem. Nem beszélgettünk többet mert Mrs. Jonhson bejött és elkezdte az órát.

*

- Gyerekek sorakozó! - csapta össze a kezét a tanárnő. Gyorsan megmostam a kezem és követtem a többieket az ebédlőbe. Beálltam Emily mellé a sorba aki mosolyogva köszöntött. Vissza mosolyogtam rá és a szememmel Adam-ot kerestem, akit meg is találtam a sor elején. Integettem neki de nem vett észre. Mikor megláttam az ebédet az összes jó kedvem elszállt. Fintorogva tettem a tálcámra a zöld trutyit amit spenótnak hívnak és leültem az Adam melletti üres helyre. Unottan piszkáltam az előttem lévő ételt és csöndbe hallgattam miről beszélgetnek a többiek. Egyszer csak valaki megcsúszott és a tálcája rajtam kötött ki. Persze, nem lehetett más mint a harmadikos Holly Madison.
- Bocsáss meg, de nem láttalak tök mag. Túlságosan is kicsi vagy,hogy észre vegyelek - mondta gúnyosan. Hirtelen a mellettem ülő fiú felállt és az ebédjét a szőke cica baba képébe nyomta. Az ebédlőbe síri csönd következett, majd egyszer csak valaki felkiáltott.
- KAJACSATA! - erre mindenki eldobta az előtte lévő ételt és hatalmas felfordulás kezdődött. Repültek a pizzák, spagettik na és persze a habos sütemények. Én is kaptam belőle nem is keveset.
- Elég legyen! Adam Cullen és Caitlyn Dwyer azonnal az irodámba! - ordította Mrs. Jonhson. Ijedten néztünk össze a legjobb barátommal. Jaj istenem mibe keveredtem.

Bella Swan szemszöge

Szörnyen boldog volt amikor megtudtam, hogy én leszek az a szerencsés aki Tyra Banks,Topmodell leszek című műsorába csinál fotósorozatot a modelljelöltekről. Amint elvittem Calry-t a suliba rögtön a stúdióba mentem ahol már az egész stáb indulásra kész volt. Nem sokára megérkeztünk a fotózási helyszínre ahol minden gyönyörű volt. Egy kisebb hegyre vittek minket ahol már mindenki munkára készen állt. Bemutattak a lányoknak akik mind nagyon kedvesen fogadtak. Aztán elkezdődött a fotózás, ahol virágoknak öltöztek. Az idő csak úgy szaladt, hogy én észre se vettem, hogy már két óra is elmúlt. Éppen Julie-val az egyik munkatársammal beszélgettem amikor a telefonom megszólalt. Öntétlenül rosszra kezdtem gondolni amikor megláttam Mrs. Jonhson nevét villogni a képernyőmön.
- Tessék itt Bella Swan - szóltam bele és intettem a többieknek, hogy kérek pár perc szünetet.
- Jó napot Ms. Swan, Mrs Jonhson vagyok és Caitlyn miatt hívom - mondta a tanárnő, a hangjában egy csöppnyi rosszallással.
- Valami történt? - vált érdeklődőbbé a hangom.
- Volt egy kisebb incidens az ebédlőbe és szeretnék magával elbeszélgetni. Megtenné, hogy befárad? - kérdezte komolyan. Nem tudtam mi történhette hiszen Carly mindig példa mutató és jó gyerek volt.
- Hát persze máris indulok - mondtam és választ nem várva kinyomtam. El nem tudtam képzelni, hogy mi rosszat követett el a húgom. Elköszöntem a többiektől és bepattantam az autómba. Tudtam, hogy én állapotomban nem segít az idegesség, de most még is tövig nyomtam a gázpedált. Ekkor még nem is gondoltam, hogy nem én leszek az egyetlen hozzátartozó akit behívtak külvárosi általános iskolába.

Alice Cullen szemszöge

Unottan rendezgettem a ruháimat miközben arról "álmodoztam" milyen jó lenne most Bellával shoppingolni. Hiányzik a nyafogása mikor már unja a vásárlást, hiányzik a fintora, ha az orra alá dugom a kivágottabbnál kivágottabb ruhákat. Vissza akarom kapni a legjobb barátnőmet. Mérgesen vágtattam ki a szobánkból, és mikor Edward szobája elé értem megjutalmaztam a napi kioktatással. Esmét a konyhába találtam meg, és éppen uzsonnát csinált a legifjabb Cullen számára. Mikor Rose és Em bejelentették, hogy örökbe-fogadják Adamot mindenki egy kicsit boldogabb lett. A szívünkbe még ott maradt Bella hiánya, de igyekszünk nem kimutatni a kicsi előtt. Neki köszönhetően a család is jobban összetart és nem szakadunk szét mint akkoriba. Szerelmem is több időt tölt itthon és Edward is gyakrabban jön ki a szobájából. Nem akarjuk, hogy az unokaöcsém gyászos, szomorú családi körben nőjön fel.
- Szia anyu - köszöntem és egy puszit nyomtam az arcára, majd helyet foglaltam a bárszéken.
- Szia Alice - mosolygott rám halványan és tovább gyúrta a tésztát. Elővettem az egyik divatmagazint és átlapoztam Armani legújabb kollekcióját. Ez trendi, ez már lejárt, ilyenem meg van. Hirtelen megszólalt a telefon, és Esme már indult is volna, hogy felvegye de megállítottam.
- Majd én - emeltem fel a tenyerem. Átmentem a nappalin ahol most senki nem tartózkodott ugyanis Jazz vadászni ment Emmett pedig valahol az erdőben éppen a feleségével nyalják-falják egymást.
- Halló Cullen lakás - szóltam bele a kacslóba.
- Jó napot Mrs. Jonhson vagyok Adam osztályfőnöke. Mrs. Cullen otthon van? - tudakolta óvatosan.
- Sajnálom de nem tudom adni. A húga vagyok esetleg segíthetek valamibe?
- Hát szeretném, ha bejönne az iskolába. Szeretnék valamelyik hozzátartozójával elbeszélgetni- mondta és a hangján érződött, hogy történt valami.
- Azonnal indulok. Viszontlátásra - mondtam és lecsaptam. Nem állt szándékomba megzavarni Rose-ékat amikor éppen khm...elvannak ezért úgy döntöttem most ezt az ügyet lerendezem én. Még beszóltam Esmé-nek, hogy elmentem aztán már száguldottam is a kanári sárga Porshe-mal.

14 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szuperül istenien királyul angyalian brutálisan fantörpikus fejezet lett :P A legjobban nekem a kajacsatás réz tetszett :D Az a szőke kis csitri megérdemelte amit kapott! Kíváncsi vagyok Alice és Bella reakciójára :D Na már leírtam egyszer a véleményem, szóval most nem tudok mást írni xD
    Már nagyon várom a következőt!
    Puszi, imádat van (L)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett csak kicsit rövid de így egy nap után ez is tök jó remélem a kövi részben találkoznak. Remélem ha bella halálos beteg (ami nem lenne jó de meg van az eséje) akk átváltoztatják mondjuk edwardal még gondolom nem omlanak majd rögtön egymás karjába. naon várom a kövit

    VálaszTörlés
  3. neked véged, Alicy xD még hogy ki a bosszantó? ez nem ér!!!!! amúgy nagyon jó lett a fejezet :) juj, hogy agyon csapnám azokat, akik Carly-t csúfolják :S jaj, annyira aranyos a két kicsi :) és a kajacsata xD jól megkapta az a csaj xD Adam milyen lovagias :) mmmmmm, mi lehet a baja Bellának? áááááá, már nagyon várom a következő fejezetet :)

    Millió puszi: Beus :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Miért pont itt hagytad abba??:@

    Siess a köviveeel!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. OMG.! Na mi les ebből?
    És miért hagytad abba (félbe)?...
    Kíváncsi vagyok már a nagy találkozásra...
    Közös vásárlás.
    Már nagyon várom a következő fejit.

    Puszi EsztiIi

    Ui.: Benne lennél -e egy link cserében? Létszííí értesítesz majd a döntésedről...

    VálaszTörlés
  6. wááá ez nagyon nagyon nagyon jó lett :DDD
    miért pont itt kell abba hagyni? oO
    mi lesz itt? ='D
    most nem fogok tudni aludni...
    várom nagyon a kövit x)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  7. Ilyen hamar!?
    Imádlak :D
    Nagyon nagy volt a kajacsatás rész :D
    Kíváncsi leszek h mi lesz ha Alice meglátja Bellát :D De arra kíváncsibb lennék h Edwarddal mikor fut össze XD
    Nagyon jó lett Siess a kövivel is :)
    Puszi Kata

    VálaszTörlés
  8. Ez jo gyors volt, es JUJJJJJJJJ!!!!!!!
    A kajacsatas resz tetszett, es Alice fog talalkozni Bellaval!!!!!!
    Vajon hogy fognak reagalni????
    Carly a legjobb baratjanak tekinti Adamet, alakul.
    Es Edwarddal mikor fog talalkozni??????
    Annyira kivancsi vagyok mar, siess a kovivel.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Ez nagyon jó rész lett, kíváncsi vagyok a nagy találkozásra. Arra azért kíváncsi lennék, Alice miért nem látja előre Bellát, vagy legalább azt, hogy valami történni fog.
    Várom nagyon a kövit, siess vele:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  10. Szia :)

    Nagyon jó lett !! Imádtam :D nagyon tetszik ahogy írsz az egész csodálatos. :)

    Várom a kövit.

    Pussz: Bubuka

    VálaszTörlés
  11. Szio!
    Nagyon tetszik a történeted. Remélem hamar hozod a következő fejezetet.
    Pusz! Egy 24 éves olvasód: Kathy

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nagyon jó lett.ezek szerint meglesz a nagy találkozás Alice és Bella között, ha csak el nem kerülik egymást.
    siess a következővel.
    pussz
    Tündi

    VálaszTörlés
  13. nagyon jo sztory,siess a frissel! Maja

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon jó lett:d
    Kiváncsian várom a kövi fejit:d
    Fatima:D

    VálaszTörlés