2011. január 22., szombat

Ez így nagyon nem jó...

Sziasztok!

Tudom, sokáig nem hallottatok rólam, de ennek oka van. A Fél évim borzasztóan sikerült, és most estem át egy igen, hogy is mondjam...Lelkileg megterhelő beszélgetésen. Egy szóval ki vagyok. Nem így terveztem a bizonyítványomat, és utálok az anyukámnak és a nevelő apukámnak - az igazi apámnak nem mert ő le szarja a fejem -.-" - csalódást okozni. Javítanom kell három tantárgyból, és tekernem kell mert nem akarok egy senki lenni az életben. Tehát a blogot szünetre rendelem. Ez nem azt jelenti, hogy befejezem az írást, csak az elmúlt fél éveben előbbre volt az írás mint a tanulás, és rájöttem, hogy ez így Nagyon nem jó! Úgy döntöttem majd csak akkor fogok frissíteni ha lesz rá elég szabadidőm. Igazából úgy lesz, hogy egy blogot fogok "rendszeresen" tovább vinni, de még nem döntöttem melyik lesz az. Vagy ez, vagy az Alaszka. Sajnálom, hogy így alakult de nekem mostantól a tanulás az első. A blogot nem zárom be! Befogom fejezni a Felelősséget amikor lesz rá időm. Remélem nem haragszotok, én is sajnálom, hogy így alakult.
Puszil titeket: AlicyCassyCullen

2 megjegyzés:

  1. Szia Alicy!
    Teljesen megértem, hogy ez már sok és eddig is tátott szájjal figyeltem, hogy tudsz ennyit alkotni, szóval most tényleg tanulj is.:) Tudom, könnyű mondani, mi izgatottan várunk, bármikor is rukkolsz elő valami újjal.:)
    Fel a fejjel, sok időt és energiát.:)

    VálaszTörlés
  2. Tanulj csak nyugodtan! Mi megvárunk! :D Sok sikert! Alig várom a frisset! :)
    puszi :P

    VálaszTörlés